Dankbaar bidden

Bij het afscheid van de gemeente van Blije – Holwerd stond Filippenzen 4:4-7 centraal met als thema: Lang leve de blije kerk!

“Laat de Heer uw vreugde blijven; ik zeg u nogmaals: wees altijd verheugd. Laat iedereen u kennen als vriendelijke mensen. De Heeris nabij. Wees over niets bezorgd, maar vraag God wat u nodig hebt en dank hem in al uw gebeden. Dan zal de vredevan God, die alle verstand te boven gaat, uw hart en gedachten in Christus Jezus bewaren.

We hebben de gemeente toen drie foto’s cadeau gegeven om op te hangen in de kerk. Die foto’s heb ik in de afgelopen vier jaar gemaakt. Dit was de tweede foto met als aansporing naar aanleiding van vers 6:  Wees dankbare mensen met een biddende levenshouding!